Najčastejšie otázky

SME TU PRE VÁS 


Radi odpovieme na akékoľvek Vaše otázky, keďže sa mnohé často opakujú, spísali sme Vám odpovede na tie najčastejšie: 
 

Ako dlho bude trvať, kým budem mať objednaný tovar doma?
Tovar, ktorý je skladom, je zvyčajne odoslaný najneskôr nasledujúci pracovný deň. Doručenie následne trvá 1-3 pracovné dni. 

Čo ak si objednám veľkosť, ktorá mi nesedí?
Ak Vám produkt nevyhovuje, napíšte nám a my Vám produkt vymeníme. Ak Vami požadovaná veľkosť nie je skladom, môžete si vybrať úplne iný produkt alebo Vám vrátime peniaze. 

Vrátil som tovar, ako dlho bude trvať, kým mi budú vrátené peniaze?
Peniaze sa snažíme vrátiť čo najrýchlejšie. Najneskôr však do 14 dní od doručenia „Odstúpenia od kúpnej zmluvy“. 

Môžem vrátiť spodnú bielizeň alebo plavky zakúpené online?
V prípade sortimentu intímneho charakteru, ako sú plavky alebo spodné prádlo, nesmie byť tovar použitý vôbec. Pri skúšaní je potrebné dodržať základné hygienické predpoklady - skúšanie cez spodnú bielizeň alebo pomocou napr. priloženej ochrannej fólie (v prípade plaviek). Pri nedodržaní stanovených hygienických podmienok nebude možné tovar vzhľadom na jeho povahu vrátiť (na základe smernice 97/7/ES o ochrane spotrebiteľa, pri zmluvách na diaľku). 

Potrebujem poradiť s výberom veľkosti, kde nájdem veľkostné tabuľky?
Veľkostné tabuľky nájdete na stránke vybraného produktu v záložkách po pravej strane. 

Je možné vytvorenú objednávku upraviť, napríklad do nej niečo pridať alebo odstrániť?
Žiaľ, nemáme možnosť do vytvorenej objednávky zasahovať a akokoľvek ju upravovať. Vašu objednávku môžeme zrušiť a pomôcť Vám vytvoriť novú. 

Aký je stav mojej objednávky?
Radi zistíme stav Vašej objednávky. Napíšte nám na info@timme.sk a my Vás budeme obratom informovať.

Je možné objednať tovar aj do zahraničia? 
Tovar zasielame do krajín: Česká republika, Slovenská republika, Slovinsko, Nemecko, Rakúsko, Maďarsko, Poľsko, Francúzsko, Chorvátsko, Taliansko, Belgicko, Bulharsko, Dánsko, Grécko, Holandsko, Írsko, Lichtenštajnsko, Španielsko, Portugalsko, Rumunsko, Spojené Kráľovstvo.

Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?
Objednávky môžete zaplatiť platobnou kartou, online platobným prevodom, cez QR kód alebo na dobierku. 

Môžem reklamovaný tovar poslať späť na dobierku?
Nie, reklamovaný tovar zaslaný na dobierku nebude prevzatý, balík musíte poslať doporučene.